כך עורך דין מומחה לתאונות עבודה יסייע לכם לממש את זכויותיכם

עורך דין מומחה לתאונות עבודה יסייע לכם לקבל את גובה הפיצויים המרבי

תאונות עבודה עלולות לגבות את חייהם של עובדים רבים, אך ברוב המקרים, הן יגרמו לפגיעות בדרגות חומרה שונות בפן הפיזי, המנטלי והנפשי, אם כתוצאה מחשיפה או שימוש בחומרים מסוכנים, תאונת דרכים או כל פגיעה שמתרחשת בעת מילוי תפקיד במקום העבודה או סביבת העבודה, בדרך אליה וממנה.

פציעות מתאונות עבודה עלולות לדרוש מהעובד להתאים את אורח חייו באופן מכריע. יתר על כן, הוא עתיד להתמודד עם ההוצאות הרפואיות האדירות, שעלולות להכניס את חייו לאי סדר.

אם נפצעתם או נפגעתם במסגרת תאונת עבודה, כדאי לכם לפנות לעורך דין מומחה לתאונות עבודה. הנה 5 סיבות שישכנעו אתכם לעשות זאת:

  1. עורך דין מומחה לתאונות עבודה נלחם על הזכויות שלכם

עורך דין המתמחה בתביעות נזקי גוף מכיר את זכויות העובד, וכן את ראשי הנזק, שבגינם מגיע לו לקבל פיצויים. מתוקף תפקידו להילחם למימוש זכויות הנפגע מול חברות הביטוח, המעסיק והביטוח הלאומי. בעוד שהמעסיק ינסה להתנער מאחריות וחברות הביטוח, במקרה הטוב, ינסו להגיע לפשרה באשר לגובה הפיצויים, עורך הדין ינהל משא ומתן וידאג לייצג בצורה הטובה ביותר את האינטרס של הנפגע כדי שיוכל להתרכז בהחלמה ושיקום במקום להטריד את עצמו עם טרדות משפטיות וכלכליות.

  1. לעורך דין יש את הידע, הניסיון והבקיאות הנדרשת

עורך דין מומחה לתאונות עבודה בקיא בחוק, ויש לו את המידע השימושי ביותר והדרכים היעילות ביותר לבניית תיק תביעה חזק. כמו כן, הוא מכיר את הליך התביעה ויודע להנחות את הנפגע אילו טפסים נדרש להגיש וכיצד למלא את הטפסים הללו כדי להימנע מטעויות טכניות או טעויות, ולו הקטנות ביותר, שעלולות להכשיל את התביעה או להחליש את סיכויי ההצלחה.

  1. לעורכי דין מיומנויות בניהול משא ומתן

אף על פי, שעורך דין מומחה לתאונות עבודה יפעל תמיד למימוש זכויות מלא של הנפגע ויחתור להשיג עבורו את גובה הפיצויים המרבי, במקרים בהם יידרש להגיע לפשרה, הוא יסייע רבות באמצעות מיומנויות לניהול משא ומתן. לא רק שמיומנויותיו יאפשרו לו להגיע לתוצאה הטובה ביותר, עצם העובדה שהוא פועל ממקום ניטרלי ונטול רגש, תאפשר לו לראות את התמונה באופן ברור, לפעול בקור רוח ובנחישות ולא ליפול למלכודות רגשיות אליהן הנפגע עלול ליפול, לו היה מנהל את התביעה לבדו.

  1. זה השקט הנפשי של הנפגע ובני משפחתו

חבלות ופציעות מתאונות עבודה יכולות להיות טראומטיות ולאלץ את הנפגע להתמודד עם כאב פיזי יחד עם מצוקה רגשית ונפשית. בין אם מדובר בהוצאות רפואיות גבוהות, חשש מפני עתיד תעסוקתי, אובדן שכר, נכות או חוסר פרודוקטיביות שלא מתקבל בעין יפה מצד המעסיק, הפגיעה הנה מורכבת ומגיעה לרבדים הרבה יותר מורכבים מהפציעה עצמה.

אף על פי שהחוק מגדיר ראשי נזק שונים לקבלת פיצויים, ההתמודדות לאורך התביעה אינה פשוטה, ורק בעזרת עוד תאונות עבודה הנפגע יכול להבטיח לעצמו שקט נפשי, לפחות באופן יחסי. העובדה שיש איש מקצוע מנוסה ומיומן שדואג לאינטרס של הנפגע, די בה כדי להרגיע במידת מה ולהפחית את רף הלחץ והמצוקה של הנפגע.

  1. שמירה על זכויות הנפגע במקום העבודה

בין אם שכיר נפגע בתאונת עבודה כתוצאה מרשלנותו של המעסיק או שלא, לא כל המעסיקים רואים בעין יפה תביעות שמוגשות אליהם מצד עובדים שנפגעו בתאונת עבודה. לא מעט מעסיקים מושפעים מכך לרעה ועלולים לפגוע בזכויות העובד על ידי פגיעה בשכר, הורדה בדרג, צמצום שעוןת העבודה או פיטורים של העובד.

אסור לאפשר יחס בלתי חוקי ובלתי הוגן זה במקום העבודה, ואם אתם מוצאים את עצמכם בעמדה כזו,  שכירת עורך דין היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. עורך הדין ישתמש במומחיותו ובניסיונו בעריכת דין כדי לוודא שתקבלו פיצוי הוגן וצודק, זאת לא רק בגין הפגיעה אלא גם בגין ההטרדות, ההתעמרות או ההרעה בתנאים שנגרמו כתוצאה מהתאונה והפגיעות שנגרמו לכם.

לסיכום,

פגיעה מכל סוג היא מצערת, במיוחד אם היא מתרחשת במסגרת העבודה שלכם. אם אתם מתמודדים עם תאונת עבודה, מומלץ לשכור עורך דין המתמחה בביטוח לאומי ובתאונות עבודה, שיבטיח שהתביעה תנוהל כראוי ושתמצו את כל זכויותיכם על פי חוק. עו"ד תאונות עבודה יבטיח, שתנאי העבודה והשכר שלכם יישמרו, וכן שתקבלו את מלוא גובה הפיצויים שמגיעים לכם מהביטוח הלאומי, מהמעסיק, מחברות הביטוח או מכל גורם אחר שמעורב ורלוונטי לתביעה.

5 / 5. 4

דילוג לתוכן