תביעת ביטוח לאומי

מגיע לכם כסף מהביטוח הלאומי?

הגיע הזמן לפעול, עכשיו!

כבר משנת 2000 אנו מלווים במסירות לקוחות בתביעות מורכבות מול המוסד לביטוח לאומי, עם הצלחות של אלפי תיקים ומיוצגים אשר נהנו מליווי מלא מקצועי לאורך כל הדרך.

אנו מבינים שכל תיק הוא עולם ומלואו, ומאחוריו עומד אדם בודד אל מול גופים גדולים, בעלי כח רב, והליכים בירוקרטיים שיכולים להתיש גם את האדם הסבלני ביותר.

אתם לא לבד. אנחנו פה כדי לסייע בהכנת התביעה, הגשת הטפסים, מתן מענה לביטוח הלאומי ולחברות הביטוח, הכנה וייצוג בוועדות הרפואיות, ערעור לערכאות המשפטיות בכל המקרים בהם מתעורר הצורך, והכל כדי להביא לתוצאה הטובה ביותר.

היכרות עם הבירוקרטיה מבפנים

עורכי דין לשעבר בביטוח הלאומי המכירים מקרוב את הטפסים, הנהלים הפנימיים וההנחיות השונות.

משיגים פיצוי
מקסימלי

הכרת לעומק של כל הזכויות שניתן לתבוע.

אכפתיות מלאה בכל מקרה

עובדים מתוך תחושת שליחות לסייע לכל אדם למצות את זכויותיו.

עם ליווי צמוד עורך דין לביטוח לאומי, הסיכוי לפיצוי הרבה יותר גדול!

באילו מקרים אנחנו מייצגים מול הביטוח הלאומי?

נפגעי עבודה

תאונת עבודה הינה כל פגיעה שנגרמה לשכיר או עצמאי תוך כדי ועקב עבודתו כולל בדרכו מהבית לעבודה או מהעבודה לבית. התאונה יכולה להיות פתאומית כמו נפילה, או בצורה של פגיעה מתמשכת כמו חשיפה לחומרים מסוכנים הגורמת למחלות שונות. עורך דין לביטוח לאומי הוא הכתובת שלכם למקרה זה ותפקידו לבדוק את התיק ולהכין תביעה שתוכיח את שתוכיח את הקשר שבין העבודה לנכות ותאפשר לכם לקבל פיצוי התואם למצבכם, כך שיתאפשר לכם להמשיך להתקיים בכבוד.

נכות כללית

קצבת נכות כללית מאפשרת הבטחת קיום במקרה של תאונות, מחלות ובעיות רפואיות שונות, גם אם אלו לא נגרמו בעבודה. נכות כללית ניתנת על ידי הביטוח הלאומי ומיועדת לאנשים שכושר ההשתכרות שלהם נפגע או שאינם יכולים לעבוד כלל בשל מצבם הרפואי.

פטור ממס הכנסה

מי שנקבעה לו נכות רפואית בשיעור של 90% לפחות, לצמיתות או לתקופה ארוכה, עשוי לקבל פטור ממס הכנסה. המדובר בהטבה משמעותית מאוד, המקנה פטור ממס הכנסה עד לגובה ההכנסה המצויין בחוק.
גם כאן, כמו בכל תביעה המופנית לביטוח הלאומי (הבקשה נשלחת למס הכנסה, אולם ההליך מנוהל בפועל בוועדות הרפואיות של ביטוח לאומי) מדובר בתהליך מורכב הכולל ועדות רפואיות רבות, ולעיתים דורש ערעורים בבית הדין לעבודה. עורכי הדין במשרד כהן מאק, המתמחים בייצוג בוועדות הרפואיות, יעמדו לצידכם וילוו אתכם עד לקבלת הפטור.

גמלת ניידות והטבות לפי הסכם הניידות
הביטוח הלאומי מעניק הטבות שונות לאנשים בעלי ליקויים המתקשים להתנייד באופן עצמאי, וזאת על מנת לסייע להם להשתלב בחברה וליהנות מחיים עצמאיים על אף מוגבלותם. ההטבות מגוונות וכוללות גמלה חודשית, הלוואה לרכישת רכב היכולה להפוך למענק, הלוואה נוספת במקרים מתאימים, מימון אביזרים מיוחדים לנכים הנזקקים לכך ועוד.
ישנן גמלאות גם לחסרי רכב וחסרי רישיון נהיגה.

קצבת ניידות/הטבות

כיום הביטוח הלאומי מעניק הטבות שונות לאנשים בעלי ליקויים ברגליים המתקשים להתנייד באופן עצמאי, על מנת לאפשר להם להשתלב בחברה וליהנות מחיים עצמאיים אל אף מוגבלותם.  ההטבות מגוונות וכוללות הטבות לבעלי רכבים כמו יבוא רכב אישי וגם הטבות שאינם בעלי רכבים. גם במקרה זה הבירוקרטיה מורכבת, ועל כן ניתנות לבעלי רכב, אולם ניתנות הטבות גם למי שאינם בעלי רכב.

אל תמתינו למחר, היום!

למה להיעזר בעו״ד ביטוח לאומי?

1

התנהלות מורכבת

הביטוח הלאומי מתנהל על פי תקנות וחוקים שונים, ובחלקם ישנים מאוד, כאשר כל תהליך דורש טפסים ופרוצדורות מורכבות עד לקבלת ההכרה והפיצוי. חוסר ידע והיכרות עם ההליכים הללו מביא פעמים רבות לדחייה של תביעות מוצדקות לחלוטין.

2

מישהו מקצועי לצדכם

עורך דין ביטוח לאומי יידע כיצד לנהל את התביעה בצורה מקצועית, להוכיח מקרים מורכבים ולהתעקש כשצריך מול הגורמים הרלוונטיים עד לקבלת הפיצוי ההולם. במידה שהתביעה תידחה, נמשיך לערער עד לקבלת התוצאה הרצויה.

3

הכנה לועדות רפואיות

הוועדות הרפואיות הן החשובות ביותר לקבלת הפיצויים מהביטוח הלאומי, ולכן עו״ד לביטוח לאומי יכין אתכם היטב לוועדות, יעבור על הטפסים והמסמכים הרפואיים, ידאג להכנת חוות דעת מקצועית, שתבסס את הטענות הרפואיות, וחשוב מכל – ילווה אתכם לוועדה, על מנת שתקבלו גם שם ייצוג ויחס הולם ומכבד.

אנחנו יודעים

אין הרגשה מתסכלת יותר מאשר לעמוד לבד מול גוף גדול כמו המוסד לביטוח הלאומי, ולכן צוות עורכי הדין של המשרד כאן כדי לעמוד לצידכם ולהילחם עבורכם להשגת הפיצוי המירבי!

4.7 / 5. 6

דילוג לתוכן