נזיקין תאונות וביטוח

בתביעות נזיקין, אנחנו העוגן לצידכם

ליווי מקיף מרגע הייעוץ ועד לקבלת התוצאות המשפטיות הטובות ביותר

עוד משנת 2000 מלווה במסירות משרד עורכי דין ונוטריון כהן-מאק נפגעי גוף, בתביעות נזיקין שונות כמו תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות במרחב הציבורי, רשלנות רפואית, ועוד. המשרד מלווה כל לקוח באופן אישי ובונה אסטרטגיה משפטית הכוללת איסוף חומרים, חוות דעת רפואיות ועוד. המטרה היא להשיג לכל לקוח את התוצאות המשפטיות הטובות והפיצויים המקסימליים.

התמחות בתביעות נזיקין

למשרד מאות הצלחות במגוון רחב של תחומי הנזיקין.

משיגים פיצוי
מקסימלי

בניית אסטרטגיה משפטית יצירתית להוכחת מקרים מורכבים.

עוטפים את הלקוח

צוות הפועל מתוך שליחות לסייע לכל אדם למצות את זכויותיו.

עם עורך דין לענייני נזיקין, הסיכוי לקבלת הפיצוי הרבה יותר גבוה!

התמחות המשרד בתחום תביעת נזיקין תאונת דרכים

תאונות דרכים

החוק בישראל קבע מסגרת מיוחדת לבירור הפיצויים המשולמים לנפגעי תאונות דרכים, בשונה מזו הקיימת ביחס לניזוקים אחרים. נפגעי תאונת דרכים יקבלו פיצוי בלא קשר לאשמתו של הנהג או של הולך הרגל, וחישוב גובה הפיצוי נעשה בהתאם לכללים שונים מהכללים הרגילים. משרדנו מייצג נפגעים רבים, לרבות מקרים מורכבים, ונפגעים שהפגיעה בהם היא גם תאונת עבודה, או שסובלים מפגיעות אחרות או מזכויות לפי פוליסות ביטוח. במקרים רבים נדרש מאבק משולב ומקביל מול המוסד לביטוח לאומי ומול חברות הביטוח, כדי להבטיח לנפגע את מלוא הפיצוי המגיע לו.

רשלנות רפואית

המשרד מייצג נפגעים כתוצאה מרשלנות רפואית של אנשי מקצוע מתחום הרפואה. רשלנות רפואית בעת טיפול רפואי יכולה להותיר רבים עם פגיעות לכל החיים ונכויות, לדוגמה מתן טיפול רפואי שגוי, פיענוח שגוי של בדיקות, סיבוכי לידה, טעויות בזמן ניתוח ועוד. המשרד מונה עורכי דין מיומנים בתחום רשלנות רפואית אשר עושים הכל כדי להוכיח מקרים מורכבים ולהגיע לפיצוי המקסימלי.

תאונות עבודה

עו״ד נזקי גוף של המשרד מייצגים נפגעי עבודה רבים. פגיעה מוכרת בעבודה יכולה להיות תאונה שהתרחשה בעבודה, או בדרך אל העבודה או ממנה. פגיעה בעבודה יכולה להיגרם גם ממחלת מקצוע, מחשיפה ממושכת לחומרים מסוכנים או לרעשים מזיקים, מביצוע פעילות מאומצת מדי, או בתנאים לא נאותים או ללא אמצעי בטיחות נדרשים. בתביעות תאונות עבודה המשרד מלווה הלקוח ברגישות מול המעסיק, מול הביטוח הלאומי, ולעיתים גם מול גורמים אחרים שעשויים להיות אחרים לקרות הנזק, או חייבים בפיצוי בשל עילה אחרת.

תביעות נגד קצין התגמולים

חיילים, שוטרים ואנשי ביטחון אחרים זכאים במקרים רבים להגיש תביעה לפי "חוקי הנכים" – מערכת חוקים שחלה על מי שנפגע בזמן ועקב שירותו הצבאי. תביעות אלה לעיתים נבחנות מול ועדות של המוסד לביטוח לאומי, ובמקרים אחרים הן מובילות לוועדות רפואיות של "קצין התגמולים", שמערכת הכללים לגביהם שונה ונפרדת. עו"ד נזיקין צריך לדעת בכל מקרה לאיזה גוף לפנות ולפי איזו מערכת כללים להתנהל, ולא פעם גם נדרש לנהל הליך משפטי כדי לזכות ב"הכרה" כנכה לפי חוק. לעיתים יש לפנות במקביל ליותר מאשר מוסד אחר, ולנהל הליכים מקבילים, כדי להבטיח לנפגע אפשרות לבחור את הפיצוי הגבוה ביותר שכל מערכת יכולה להציע לנפגע.

למה כדאי להיות מיוצג על ידי עו״ד נזקי גוף?

1

לנהל בצורה נכונה את התביעה

תביעות נזיקין מורכבות מטבען, ולכן עו״ד הבקיא באופן ניהול ההליך המשפטי יוכל לנהל נכון את התביעה: באיזו ערכאה להגיש את התביעה, באיזה בית משפט, כיצד לתזמן נכון את ההליכים בין בית המשפט לבית הדין לעבודה והוועדות הרפואיות, אילו חוות דעת להגיש בכל מקרה, וכדו'.

2

למנוע טעויות שחורצות את גורל התיק

בתביעות נזיקין החלטות שגויות, גם אם התקבלו בתום לב, עלולות להפיל את התיק. הנזק שטיפול לא מקצועי עלול לגרום הוא לעיתים בלתי הפיך. נפגע שאינו יודע לאיזה גורם לפנות, אילו מסמכים יש לצרף, עם איזה מומחה להתייעץ, איך ומתי לצרף חוות דעת של מומחים מתאימים ומתי דווקא עדיף שלא להגיש חוות דעת, מה צריך ומה אסור לעשות וכו׳. עו״ד נזקי גוף יעמוד לצידכם בכל שלב וימנע טעויות שכאלה.

3

עוגן איתן מול גופי ענק

עו״ד נזיקין מייצג אתכם מול גופי ענק כמו חברות ביטוח. עילת התביעה נגד חברת הביטוח היא עצמאית ונפרדת, אם כי נכויות רפואיות שייקבעו לנפגע בהליכים אחרים עשויות להשפיע, ולעיתים להכריע את גורלה של התביעה נגד חברת הביטוח, ולכן ישנה חשיבות לייצוג מקצועי על ידי עו״ד הבקיא בתחום.

4

הכנה מקצועית לועדות הרפואיות

הופעה בפני ועדות רפואיות היא לעיתים השלב החשוב ביותר לצורך קבלת הפיצויים. עו״ד נזיקין ידע להכין אתכם היטב לוועדות, לעבור על הטפסים והטענות השונות, לצרף מסמכים נכונים, לייצג את עניינו של הנפגע גם מבחינה משפטית בפני הוועדה (כן! זה קורה הרבה פעמים). עו"ד נזיקין ידע להמליץ מתי להשלים חוות דעת רפואיות מרופאים נוספים כדי לחזק את הטענות ולהגדיל את הסיכוי לקבלת הפיצוי, ובמקרים רבים גם יערער על החלטות הוועדות לוועדות לעררים או בפני ערכאות משפטיות. .

משרד עורכי דין ונוטריון כהן-מאק איתכם מרגע הייעוץ ועד לקבלת הפיצוי!

ההתמחות בייצוג נפגעים בתיקים מורכבים, המשלבים עבודה מול גורמים רבים ושונים, וברמה המקצועית הגבוהה ביותר הופך את הליך התביעה למהיר ומקצועי.

5 / 5. 4

דילוג לתוכן