קצין התגמולים ומשרד הבטחון

אנשי כוחות הביטחון,

הפעם אנחנו נלחמים בשבילכם!

ייצוג משפטי מול קצין התגמולים ומשרד הבטחון

עוד משנת 2000 מלווה במסירות משרד עורכי דין ונוטריון כהן-מאק אנשי כוחות ביטחון וחיילים אשר נפגעו או נפצעו בתהליך שירותם. למשרד ניסיון רב בניהול תביעות מורכבות מול קצין התמלוגים ומשרד הביטחון ומטפל בתביעות להכרה בפגיעות ובמחלות שונות, בתביעות להחמרת מצב, בייצוג בפני הוועדות הרפואיות, ובערעורים על החלטות קצין התגמולים והוועדות בפני הערכאות השונות.

למשרד הצלחות רבות בזכות הנחישות, השליחות והמקצועיות המוקדשת לכל תיק ולקוח. המשרד פועל ברגישות רבה ומעניק מידע מקצועי בשקיפות מלאה בכל שלבי התביעה.

הייצוג כולל גם טיפול בנפגעי תאונות וגם במחלות, או באירועים מתמשכים. חלק מן הטיפול הוא ליווי בפני ועדות רפואיות, בין אם ועדות מטעם קצין התגמולים, ובין אם ועדות מטעם המוסד לביטוח לאומי, בהתאם לרפורמה בחוק התגמולים.

היכרות עם הבירוקרטיה מבפנים

עורכי דין המכירים היטב את הרגולציה במשרד הביטחון.

שאיפה לפיצוי המקסימלי

בניית אסטרטגיה משפטית יצירתית להוכחת מקרים מורכבים.

עובדים מתוך תחושת שליחות

פועלים במטרה לסייע לכוחות הביטחון למצות את זכויותיהם.

חוות דעת

המשרד עובד עם מומחים מתחומים שונים, ומסייע בערכית חוות דעת, הנחוצות בחלק נכבד מן ההליכים נגד קצין התגמולים.

נפצעתם במהלך שירותכם הצבאי או הביטחוני?
תנו לנו להיות לצדכם ברגעים החשובים

מהן תביעות משרד הביטחון?

אנשי כוחות הביטחון, חיילים, מילואימניקים וכו׳, שנפגעו פגיעות גופניות או נפשיות כתוצאה מהשירות הצבאי שלהם, זכאים לתבוע את משרד הביטחון על ידי הגשת תביעה לקצין התמלוגים. התביעה תתקבל רק במידה ויוכח כי הפגיעה אכן אירעה במהלך שירותו וכי קיים קשר סיבתי בין הפגיעה לשירות.

פעמים רבות קיים קושי להוכיח שאכן הפגיעה ארעה במסגרת השירות, ולכן ייצוג על ידי עורך דין צבא המתמחה בהגשת תביעת קצין תגמולים ומשרד הביטחון תאפשר לכם לנהל את התביעה בצורה מקצועית ולהוכיח בדרך משפטית נכונה את ההקשר בין הפגיעה לשירות.

תביעות מוגשות לעיתים שנים ארוכות ביותר לאחר קרות האירועים. תביעות כאלה עלולות לעורר קשיים ייחודיים, משפטיים ועובדתיים.

כיצד עובד התהליך של הגשת תביעה נגד משרד הביטחון?

תהליך קבלת ההכרה מלווה בבירוקרטיה רבה. לפי החוק על נפגע כוחות הביטחון להגיש בקשה לקצין התגמולים להכרה בפגיעה. את טופס זה ניתן להגיש באגף השיקום או בלשכות השונות באופן עצמאי, אך מומלץ להיעזר בעו״ד המתמחה בתחום כבר בתחילת הדרך על מנת שיתכנן היטב את הליך התביעה ויגדיל את הסיכוי לקבלת הפיצוי הגבוה ביותר.

מאז 2017 חלק מן התביעות מוגש בכלל למוסד לביטוח לאומי. למשל, אנשי קבע שנפגעו בפעילות לא מבצעית יתכן שיגישו את תביעתם למוסד לביטוח לאומי, כתאונת עבודה, וגם ייבדקו על ידי ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי.

שירותי המשרד בתביעות משרד הביטחון

ייצוג בפני ועדה רפואית משרד הביטחון

כחלק מתהליך הגשת התביעה וקביעת דרגת נכות, יש צורך לעבור ועדה רפואית שתפקידה להכיר בנכות על ידי קצין התגמולים וגם בקשר הסיבתי בין הפגיעה לשירות של התובע. ועדות אלה מורכבות מאוד, ולכן עו״ד הבקיא בתחום מכין את התובע היטב.

הגשות חוות דעת רפואיות

כחלק מהליך התביעה, לא פעם נדרש להוכיח מקרים רפואיים וקשר נסיבתי, ולכן עו״ד יפנה בעת הצורך לקבלת חוות דעת רפואיות ממומחים על מנת לחזק את הטענות ולהגדיל את הסיכוי.

תביעות להחמרת המצב

כחלק מהתמחות המשרד בתחום, עורכי הדין מייצגים נפגעים במקרה  החמרת המצב הרפואי לצורך העלאת הקצבה או הפיצויים.  לצורך כך, עורכי הדין מייצגים שוב בוועדה רפואית ועושים הכל כדי להוכיח את ההחמרה במצב.

ייצוג בערעורים על החלטות קצין התגמולים

דחו לכם תביעה? יש מה לעשות! המשרד מייצג אנשי כוחות הביטחון בערעורים על החלטות קצין התגמולים והוועדות בפני הערכאות השונות. למשרד הצלחות גבוהות בערעורים בתביעות מול קצין התמלוגים, ולכן תמיד כדאי לנסות.

יש להבחין בין ערעור המוגש לוועדה רפואית בדרג גבוה יותר, בשאלות רפואיות, לבין ערעור בפני ערכאה משפטית על החלטת ועדה רפואית בדרג שני, ובין שני אלה לבין ערעור על קביעת הקשר הסיבתי ושיעור הקשר הסיבתי, שעשויה להיות בפני ועדת ערר אחרת. כל אחד מן ההליכים האלה מתנהל בפני פורום אחר, ולפי כללים שונים. מסובך? לפעמים כן, וזה חלק מהעבודה שלנו.

תנו לנו להילחם בשבילכם מול הגופים הגדולים!

5 / 5. 6

דילוג לתוכן