טיפים שיעזרו לכם להבטיח שתקבלו עבור נזקי גוף פיצויים מרביים

מי יעזור לכם לקבל עבור נזקי גוף פיצויים מרביים

נזקי גוף כוללים קשת רחבה של נזקים, חבלות ונכויות. על מנת להבטיח שתקבלו על נזקי גוף פיצויים מרביים, אספנו 8 טיפים שכדאי ליישם.

  1. שימור ראיות

הוועדות הרפואיות של חברות הביטוח והביטוח הלאומי יכריעו את גובה הנכות והנזק על סמך ראיות בלבד. גם אם חברת הביטוח תציע לכם פשרה הוגנת על סמך עוצמת המקרה, כדאי שתשמרו כל חוות דעת רפואית, בדיקה, אבחנה והוראות רפואיות שניתנו לכם, כך תגדילו את הסיכוי שלכם לקבל את גובה הפיצויים המרבי.

מומלץ לצלם גם תמונות מזירת האירוע ואת הפציעות המיידיות שנגרמו לכם, אם זה ניתן. נסו לאסוף שמות ופרטים של עדי ראייה, ואם יש דו"ח משטרתי, השיגו אותו וצרפו אותו לכתב התביעה.

  1. קבלת טיפול רפואי

אתם יכולים לקבל עבור נזקי גוף פיצויים רק כאשר הוכחו הפגיעה והנזקים הנלווים לה, כולל הפסדים כספיים ופגיעה במשלח ידכם. כדי לעשות זאת, עליכם להציג תמונה מדויקת של המצב, וזה כולל בדיקות רפואיות, הליכים רפואיים שהתבקשתם או נאלצתם לעבור וכדומה.

גם אם אינכם בטוחים לגבי היקף הפגיעה, עליכם לעבור טיפולים רפואיים ומעקב רפואי באופן תדיר. זה כולל גם טיפולי פיזיותרפיה או רפואה משלימה, וכן כל טיפול אחר שרופא המשפחה או רופאים מומחים ממליצים לכם לעבור.

  1. הערכת התביעה במלואה

אל תניחו שהתביעה שלכם מתבססת על סוג נזק אחד בלבד. נזקי גוף יכולים לכלול נזקים נלווים, ביניהם נזקי שכר, פגיעה נפשית ואף פגיעה בכושר שלכם לתפקד ולעבוד כבעבר. בשל כך תביעות נזקי גוף נחשבות מורכבות יותר ממה שרבים נוטים לחשוב, ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בכך.

  1. אל תהיו להוטים מידי

אדם שנפגע רוצה לקבל עבור נזקי גוף פיצויים באופן מיידי, וזאת בכדי להבטיח כיסוי לכל הטיפולים הנדרשים וכן כיסוי לאובדן פרנסה, בין אם באופן זמני או קבוע.

בדרך כלל חברות הביטוח יציעו לכם פשרה על סכום כסף מסוים, אך חשוב להבין, שהאינטרס שלהן הוא לשלם כמה שפחות, ולכן כדאי להיעזר בעורך דין המתמחה בנזקי גוף ותביעות מול חברות הביטוח, כך שתקבלו את מרב הפיצויים המגיעים לכם עד השקל האחרון. לשם כך התאזרו בסבלנות.

  1. אל תשכחו נזקים עתידיים

בין אם מדובר בתאונת עבודה, תאונת דרכים או אפילו תאונה אישית, עליכם לקחת בחשבון את כל ראשי הנזק שיכולים להיכלל בתביעה. בעזרת עורך דין מומחה לתאונות עבודה תבטיחו טיפול מקיף וכולל.

לתביעה מול ביטוח לאומי כדאי לפנות למי שמתמחה בתביעות נזקי גוף וייצוג מול ביטוח לאומי, כולל ייצוג בוועדות הרפואיות. לשם כך פנו לעורך דין המתמחה בביטוח לאומי.

זכרו, פציעה אישית יכולה להביא להפסדים אישיים ועתידיים. ייתכן שלא תתאוששו לחלוטין מהפציעה, ולכן חיוני לכסות כל נזק בהווה או נזק עתידי שייתכן שנגרם או ייגרם לכם כתוצאה מכך.

  1. בנו את התיק שלכם

בניית תיק התביעה בצורה מקצועית יבטיח את מיקסום הפיצויים שמגיעים לכם. כמו כן, זה יכול ללחוץ על הצד האחראי בתאונה להציע פשרה הוגנת.

  1. הגישו את התביעה בהקדם

במיוחד כשממדובר בתאונת עבודה, חשוב למהר עם הגשת התביעה. לרשותכם עומדת שנה אחת בלבד. בכל מקרה אחר, עומדות לרשותכם 7 שנים. עם זאת, חשוב להבהיר, שככל שקרובים למועד הפגיעה, כך קל יותר לאסוף ראיות ולהוכיח את טענות התביעה בצורה יסודית ומדוקדקת.

מסיבה זו, אסור להתמהמה וכדאי לפנות בהקדם לטיפול מקצועי של עורך דין מומחה לנזקי גוף הן לקבלת פיצויים תאונות עבודה והן לקבלת פיצויים של כל פגיעה אחרת במסגרת תאונת דרכים, תאונה אישית ועוד.

  1. הישארו מחוץ לרשתות החברתיות

אם אתם טוענים לפגיעות הרסניות, אבל דף הפייסבוק מציג סיפור אחר, זה יכול לחבל לכם בתיק התביעה. זה גם כלל אצבע טוב – לא לשוחח עם אף אחד על שום היבט של הפציעה שלכם, כך שלא תיפלו למלכודות של חוקרי ביטוחים פרטיים או של חוקרים מטעם המוסד לביטוח לאומי.

עורך דין יכול לעזור בתביעת נזקי גוף – פיצויים מרביים

תביעות נזקי גוף נחשבות למורכבות למדי, במיוחד כאשר הנפגע צריך להתאושש ולהחלים מפצעיו או להסתגל לשגרת חיים חדשה. בעזרת עורך דין מומחה ניתן לטפל בכל פרט קטן של התביעה ולהרוויח שקט נפשי, שכן יש מי שדואג לנפגע.

4.6 / 5. 8

דילוג לתוכן